Åtelkoll

Blev en runda ut i förmiddags! Kameran på berget tar inga nattbilder, märke det sist jag tömde den på bilder också. Bra med aktivitet där och tidiga vildsvin. På andra åteln springer där en del vildsvin men de är mest intresserade av tjäran.

Ikväll blir det ett pass med en kollega, känns som vi siktar in oss på Maglehem.







När jag höll på nere vid åteln kom där ut ett smaldjur på åkern och inne vid trädet stod där en liten bock. Har sett många olika bockar på denna marken iår. Släppte de bockar jag såg förra året så iår hoppas jag kunna fälla någon fin sexa!


Kommentarer
Postat av: Majsan, Lindsjö taxar

Verkligen aktivitet på åtlarna, hoppas du får tur.

2012-06-06 @ 21:37:00
URL: http://lindsjotaxar.blogspot.com
Postat av: Peter

Kan hoppas att du får dig en fin sexa nu när du nu inte fällde någon föra året

2012-06-07 @ 14:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0