Nya kameran uppsatt

Fick tillbaka en ny kamera från Racerback, dessutom en nyare modell så bra hanterat reklamationsärende av dem med snabb leveranstid också.
 
Har blivit två pass i veckan men utan succé. Jag o micke satt på berget i onsdags tyvärr hade redan grisarna varit framme innan oss. I fredags var jag o nisse ute i Maglehem, inga grisar varken på fälten eller på åteln, jagade till 23 sen drog det in ett åskväder som jag aldrig skådat!
 
En rejäl galt som går på åteln i Maglehem! Kul med rådjursföryngring här med precis som på berget där jag också sett en get med två kiddar.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Majsan, Lindsjö taxar

Fina bilder du fick, kiden var ju för söta.

2012-07-01 @ 18:30:22
URL: http://lindsjotaxar.blogspot.com
Postat av: Peter

skoj med massa kid läst på din blogg att du fiskar oxå inget du gjort nyligen?

2012-07-02 @ 12:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0