Regnbågar

Fisket gick bra uppe i Harasjömåla, full pott båda dagarna! Alla i gänget fick även fisk vilket var glädjande! Igår fiskade vi i Dammetsgyl, sista halvtimmen vaknade alla regnbågar till och alla fick kontakt. Jag fick mina två på en liten montana.





Imorse var det flugströmmen som gällde. Fick två stycken ganska omgående, tappade sen två stycken och hade en del hugg men det var inte förrän på eftermiddagen som jag fick nummer tre! Inga monster direkt, min största 2,3kg.



Frank fick en fin öring på slutet



Peter borde nog införskaffa sig en ny håv. När jag skulle håva en fisk till Erik åkte fisken ur håven och jag fick agera snabbt!



Dimman ställer till det hela tiden här nere i söder, vid Linderödsåsen började det tjockna på sen blev det bara värre. Inte ens löns att tänka på grisjakt.


Kommentarer
Postat av: Jyns arne

Salta pågar som var ute på fiskeresa?

2011-11-01 @ 08:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0