Aktivitet på nya åteln

Åkte upp för ett premiärpass på nya åtel ikväll. När jag kom fram såg jag att tjärpinnarna var välta och de var de inte igår så jag satte mig en två timmar, men inga grisr bara två rådjur behagade titta förbi. Skönt väder ingen vind alls och inte alltför kallt!!

Lite bilder på kameran men tyvärr hade inte vildsvinen fastnat, kameran var inte tillräckligt riktad mot tjärträdet, typiskt. Men lite hjort och rådjur hade fastnat..







På fredag är det dags för premiären i Harasjömåla!! Äntligen får man blöta den nya fluglinan och förhoppningsvis drilla några bågar!!


Kommentarer
Postat av: Anders

Hur funkar det att flugfiska om det är minusgrader?

2011-03-03 @ 18:09:07
URL: http://www.andersjakt.se
Postat av: Daniel

Anders det är lite jobbigt för öglorna på spöet fryser så man får knäcka av isen emellanåt! Fisken kan vara rätt trög att få till hugg också. Hoppas solen värmer upp vattnet imorron det kan få dem att bli lite mer aktiva!!

2011-03-03 @ 20:38:09
Postat av: Christian

Lycka till med dagens fiske! =)

2011-03-04 @ 13:53:54
URL: http://chriistian1.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0