Blev lite jakt igår

Åkte upp och satte mig på nya åteln igår vid halv elva tiden. Hoppades på att den stora flocken skulle komma klockan elva men det var lugnt fram till halv ett då den brokiga suggan kom. Lät den äta en 10min innan jag satte på åtelbelysningen, reaktionen blev att den sprang där ifrån, såg också att en kulting sprang efter, den hade jag inte sett innan.

Efter en stund kom den tillbaka igen och då ser jag att den hade två kultingar i sällskap. De gick där ändra fram till halv tre sen ville jag hem och sova så jag fick väsnas lite då lunkade de in i skogen igen!!! Är ändå en rätt stor sugga så den borde haft mer än två kultingar tycker man....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0