Vinterbilder

Var uppe på berget i helgen och gick en runda på marken. Åtelplatsen är fortfarande endast intressant för fasanerna, rådjuren och hararna. Inne bland enebuskarna på andra sidan marken hade där dock snurrat runt både hjort och vildsvin.

Fick en kamera i julklapp så det fick bli några premiärbilder med den.









Var uppe på marken utanför Veberöd i eftermiddags och slängde ut 30kg majs till viltet. Vill sätta upp kameran vid matplatsen där men förra året efter den suttit där ett dygn var den borta, så tyvärr blir det inga åtelbilder från den marken. Vill inte riskera och bli av med en till!

Kalenderår 2010 var det bästa jaktåret för övrigt i min jaktkarriär och då har jag ändå släppt mkt vilt! Tilläggas ska väl också att det blivit många, många jaktdagar....

7 rådjur
1 dovspets
3 rävar
6 vildsvin
1 kronhjort
1 älg
1 grävling


Kommentarer
Postat av: Anders

Det är roligt med en kamera, bra bilder :)

Ja det resultatet ska du va nöjd med :)

2011-01-06 @ 19:27:20
URL: http://www.andersjakt.se
Postat av: Kp

Fina bilder och grattis till ett bra jaktår, inte alla som lyckas så bra :-)

2011-01-16 @ 14:46:05
URL: http://jakt.kpla.se/
Postat av: Anna

Hejhej!

Fina vinterbilder, annat från vad jag fotar här nere. Får lite hemlängtan när jag ser snön. Men ja tänkte bara säga hej och att jag kollat på din blogg. Hoppas allt är bra med dig. Hälsa alla där hemma!

2011-01-20 @ 11:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0