Ett kort vildsvinspass

Blev det ikväll på berget trots den hårda blåsten men stod bara ut en timme sen tömde jag kameran och åkte hem. Lika bra det eftersom de som besökt åteln igår kom 4 på morgonen.

Satte kameran mot tjäträdet sist för att se om där går en ensam galt, men där verkar vara flera stora suggor+kultingar. Det var duktigt uppbökat under åteln så de som varit där ville äta majs också. Nu riktade jag om kameran mot foderautomaten igen så får vi se till helgen om det är samma grisar som fastnar!!






Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jisses. Det var rejäla tunnor det där. :)

2011-02-04 @ 09:03:01
URL: http://fredrikrinaldo.blogspot.com/
Postat av: Daniel

Haha ja Fredrik det är riktigt stora grisar :) Tycker du också det ser ut som suggor?

2011-02-04 @ 09:27:06
Postat av: Anders

ja du Daniel det ser ju bra ut där:) Ja det är ett jäkla väder inget roligt att sitta ute i...

2011-02-04 @ 14:03:53
URL: http://www.andersjakt.se
Postat av: Fredrik

Bild2 tycker jag är klockrena suggor. Såna tunnor kan inte vara annat. ;)

Bild 1 är lurig då svinet lutar sig mot trädet men lutningen från ryggen ner mot svansen pekar mot sugga.

Bild3 omöjligt att säga.

2011-02-04 @ 16:13:31
URL: http://fredrikrinaldo.blogspot.com/
Postat av: Linus

Du lever ett jävla bra liv du Danne...



/Skånejägare i exil

2011-02-04 @ 16:15:20
Postat av: Daniel

Ja du Linus jag ska väl inte klaga :) Ni har ju stora arealer där uppe men varken så viltätt eller flicktätt :)

2011-02-04 @ 17:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0