Ekorren satt i granen....

Tog ett kvällspass på marken vid Veberöd ikväll. Satt i tornet som står vid kanten av skogen, i granen ovanför mig satt där en ekorre och skalade kottar, han slängde ned ganska många varav en var riktigt nära att dimpa ned i huvudet på mig. Han tog mitt fokus så jag blev lite paff när där stod tre dovhjortar på 50m!! Tyvärr var där ingen med horn, två hindar med en kalv.


På väg till tornet stötte jag upp en ensam get. Sett relativt många rådjur på den marken iår, roligt om de är på väg tillbaka.

Nu ska det dra in sämre väder så det blir nog inte mer jakt denna veckan!!

Kommentarer
Postat av: SNÄCKAN

SYND JAG TÄNKTE PLOCKA SVAMP DÄR I VECKAN

2010-09-14 @ 11:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0