Trofé...

Började redan i söndags med att koka vildsinsbetarna. Sen i tisdags fick jag ut tre betar av fyra, i onsdags fick jag ut nr fyra.... dom sitter ganska hårt. Idag var det dags att fylla dem med epoxyolim och sätta fast dem på plattan. Som jag skrev i tidigare inlägg var det en av de största galtarna jag skjutit och det var det, men dock inte den största. Sibbhultsgalten leder fortfarande på 16cm, för övrigt den första grisen jag nedlade år 2005.



Imorron ska jag limma fast lövet.

Igår anordnade jag och en kollega en aktivitet med avdelningen i Köpenhamn. Min aktivitet var en rundvisning på Carlsbergs bryggeri inne i Köpeenhamn. Tillverkningen var tyvärr nedlagd sedan 2008, men en shop hade dom och där var det gott om öl! 1 liters burkar är det inte ofta man får tag på :)


Kommentarer
Postat av: Toffe

Dom lär va tomma efter helgen :)

2010-11-19 @ 22:11:50
Postat av: Anders

Fina betar och fin öl :)och en General på det, kan det bli bättre :)

2010-11-20 @ 16:20:07
URL: http://www.andersjakt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0