Tekniken

Var upp och skulle kolla av nya åtelkameran idag för att se om några djur hade fastnat på bild. Hade lite bråttom i fredags när jag gjorde inställningarna visade det sig. Inga bilder hade tagits tyvärr! Där låg majs kvar men avtryck efter gris och mkt av halmen upp och nedvänt.

Nu gjorde jag iallfall rätt inställnigar så nästa gång är där förhoppningsvis bilder på gris.

En nära kompis till mig blev inröstad i jaktlaget vid Maglehem vilket glädjer mig och micke! Grattis Näsan! Så här fint ser det ut där ute.



Ha det bra,

Daniel


Kommentarer
Postat av: Anders

Ja Daniel vi väntar på dina bilder från åtelkameran.

Det var ju fina bilder där du gav mig länken till :)

2010-05-30 @ 18:42:35
URL: http://www.andersjakt.se
Postat av: Johanna

Ja du får minsann se till att lägga upp lite bilder från åtelkameran sen, om den nu lyckas fånga någon gris på bild.

2010-05-30 @ 19:50:29
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Daniel! Vi väntar med spänning på en uppdatering!

2010-06-03 @ 20:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0