Blir nog en sittning ikväll

Ska nog ut ikväll/natt och sitta ett tag det drar i jakttarmen. Nästan fullmåne, bra vind och fint väder.... vad kan gå fel :)

Gick en runda i skogen här i närheten innan härliga sommarkvällar det är nu. Snart midsommar, det blir kalas nere i Ystadtrakten.

Förra året åkte jag ut och jagade gris på midsommardagen, såg 20-30 grisar på vägen in till passet. Snabbade mig ut efter jag parkerat bilen men fick endast in en sugga med kultingar i siktet så de fick passera.

Iår blir det inget grispass då jag och en kompis ska flugfiska i Trollemölla på annandag midsommar så man får vara utvilad. Aldrig varit där innan så det ska bli spännande, de drar riktigt stor regnbåge där. Synd bara att de inte kan uppdatera sin hemsida lite mer frekvent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0