Kollade kameran idag

Mitt ben är på bättringsvägen nu! Efter att ha vilat det i en vecka går det bättre och bättre att röra sig, fast springa lär dröja innan det är möjligt.

Tog mig iallafall ned till åteln på berget innan för att kolla kameran, inga grisskador i vetefältet och även kameran var fri från grisbilder. Det var likadant förra året bra tryck på åteln fram till midsommar sen var där inte grisbesök igen förrän i september. Verkar bli samma utveckling detta året, inte ett besök sen jag sköt galten vid midsommar.

Där var foto på grävling, räv, harar, fasaner och kronhjort. Kronhjorten ser lite misstänksam ut tycker jag.





Nu närmar sig semstern ska bli skönt med fyra veckors ledighet! Bara två arbetsdagar kvar får se om jag börjar semestern redan på fredag.

Nästa grispass blir i Maglehem på måndag om vädret är någorlunda bra då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0