Första viltet år 2013 blev

En dovspets :) Har varit och firat nyår i Wien och kom hem sent igår, men jaktsuget var såklart rätt stort efter flera dagar i storstaden. Efter skottet satte jag min en stund då jag inte hunnit fram till mitt pass än. Rastlös rätt fort så jag smög mig upp mot ängarna och där stod en större flock hjortar, men på något konstigt sätt gick de runt mig och på min väg tillbaka då jag trodde jag stött dem kom jag på dem igen men då studsade de iväg.
 
En åtelkoll och gott om gris på berget, lite mindre aktivitet på den andre. Änligen isfritt i laxdammen så imorgon ska jag blöta linan lite.
 
 

Kommentarer
Postat av: Peter

Grattis o skit fiske i morgon

2013-01-04 @ 14:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0