Blev en liten runda ut på marken idag

Hann ut på ett kvällspass uppe på berget innan det blev mörkt idag. Satte mig nere vid enarna och ganska omgående kom där åtta kronhjortar smygande inne i tätningarna. Hindar med kalvar var det som hade stenkoll på mig nästan direkt fast jag satt så stilla jag kunde gömd bakom ett träd. Misstänksamma till tusen så de valde en annan väg än deras tilltänka. Hade de som närmast inne på 50m, ska köpa mig en ny kamera den andra har fått spräckt skärm efter en hård jaktsäsong i jaktjackan :)






Nere på andra sidan marken vid åteln hoppade där iväg fyra rådjur. Två av de var dessa bockarna :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Hade också velat se kronhjortarna, 8 st det var många!! Låter bra med en ny kamera, så du kan spela in mig och "Tårtans" kommande dressyrtävlingar ;)

2012-02-22 @ 11:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0