Ser bra ut inför ikväll

Körde upp och kollade till åtlarna innan, på berget hade där inte varit någon aktivitet bara rådjur som fastnat på kameran!

Men på den nya åteln är där riktigt bra tryck, Peter var där upp och kollade till åteln i fredags då var all mat slut och tjärträdet skrubbat så han tjärade in trädet och reste pinnarna. Idag när jag kom dit såg det ut så här



Ikväll sätter sig jag och micke där!

Imorrn ska jag åka till en gubbe i Svedala och få bedömt rådjurstrofén jag sköt i höstas. Den var en riktig gammal bock, det ena hornet har ramlat av och det andra sitter precis fast, ändå sköt jag bocken i början i september!!


Kommentarer
Postat av: Christian

lycka till med jakten och bedömningen! =)

2011-03-20 @ 18:10:44
URL: http://chriistian1.blogspot.com/
Postat av: Daniel

Tack Christian, enligt prelbedömnigen ska den hålla brons men vi får se :)

2011-03-20 @ 18:22:10
URL: http://danielsjakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0