Blev lite jakt igår

Jag och Näslund åkte ut i skogen för ett vildsvinspass igår. Han fick sätta sig på nya åteln och jag satte mig på berget. Inte de bästa väderförhållandena direkt, riktigt blåsigt och ingen måne.

Vi satt ca två timmar på våra pass utan någon större aktivitet. Kameran på berget hade fått lite bilder på grisar, äntligen fastnade den stora galten som gäckat mig hela vintern då han bara gått på tjärträden men nu hade hade tagit en snabb runda upp om foderautomaten också.






Av kroppsformen på denna grisen vad tror ni sugga eller galt??

Bockhornet mättes till bronsmedalj i måndags förresten! Men det var precis 107,5 poäng blev det, gränsen går vid 105. Han tyckte att det var på gränsen för att ses som abnormt eftersom utlägget var alldeles för stort!

Imorgonbitti packas bilen och kursen går mot Blekinge, premiärfiske i mörrumsån fre-lörd! Ska bli spännande..

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Den ser rätt bucklig ut så jag tror på en stabil herre.

Skitfiske på dig i Mörrumsån!! Riktigt avis är jag.

2011-03-24 @ 15:14:21
URL: http://fredrikrinaldo.blogspot.com/
Postat av: Anders

Ja du svårt att se men tror nog på en galt...

Roligt att fiska i Mörumsån, skit fiske på dig.

2011-03-24 @ 16:33:35
URL: http://www.andersjakt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0