Jakten igår

Började med att sitta och locka på räven i brorsans fårhage men utan resultat denna gången också gjorde nämnligen ett försök i tisdags också. Antingen lockar jag dåligt, finns ingen räv, eller är räven mätt efter festmåltiden på lammet fortfarande. Nu har där kommit nya lamm så försvinner där inte några kan det vara en annan förklaring bakom försvinnandet.

Jakt på gris igår blev det ingen eftersom där inte varit några besökare,,,,,

Satte däremot upp åtelkameran idag! Vilken skillnad i storlek på den nya Genzo åtelkameran jämfört med det gamla Stealth Camen jag hade, den nya var minst halva storleken. Köpte den hos Hylte Lantmän, snabb leveranstid, fick en eftersökslampa till och en kniv. Eftersökslampan kanske inte var den smidigaste jämfört med sen surefiren jag har normalt men bra att ha i reserv!

Mot nya äventyr nästa vecka! Ha en trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Anders

Räv lock är nog roligt, har inte provat det någon gång får jag göra till hösten :)

2010-05-29 @ 11:21:58
URL: http://www.andersjakt.se
Postat av: Anonym

Du kan inte sitta och sova på passen Donny!



/trofèjägarn från Everlöv

2010-05-29 @ 13:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0