Jakt igårkväll

Har problem med min nya Genzo åtelkamera. När jag körde upp i tisdags för att kolla in bilderna hade 1960 bilder tagits, alltså hela minneskoretet fullt och grisarna hade varit där mkt bök på åteln, men jag tyckte det var lite för många bilder för två nätter. Det visade sig att kameran tagit foto var 61 sekund hela första natten!! Ringde till återförsäljaren igår och berättade om detta, ingen inställning ska kunna göra så att det blir på detta sättet.

Nu satte jag upp den igår igen, blir det samma resultat ska jag skicka tillbaka den och få en ny, synd den inte suttit där i veckan eftersom åteln har haft mkt besök av gris.

Satt mellan 21-00, två kronhjortar, en grävling och riktigt stor bock passerade. Gick ned och kollade åteln efter passet, tjärträdet var misshandlat av en galt!! Ska köra upp imorrn och kolla till åteln för att se om kameran skött sig eller flippat ut än en gång!




Ikväll blir det fest här hemma! Härligt med de varma och ljusa sommarkvällarna som är här nu!

Nästa vecka blir det flugfiske först i strömmen i Harasjömåla på torsdag och sen Bondemölla på söndag, kanske hinner man klämma in ett grispass ngn dag i veckan!!
Ha en trevlig helg.

Daniel 

Kommentarer
Postat av: Johan Hermansson

Hej tog en snabb titt på sidan. Snygga märken i trädet!!! Inte lätt då elektroniken krånglar köpte själv en kamera i går så nu sitter man spänd och väntar på att få åka ut och titta på bilder.



Ha det gott.

2010-06-08 @ 08:42:59
URL: http://stenkasernaskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0