Semestern är snart över....

Nu är det bara några dagar kvar på årets semester tyvärr.

Har varit ute några gånger till denna veckan på berget och marken vid Veberöd. På berget fick jag chansen på sexan igen men eftersom veten inte är tröskad än hade jag inte många sekunder på mig och bocken gled sakta bortåt i det höga fältet.

En morgon när jag smög runt på andra sidan marken stötte jag upp en get som skällde ut mig, lockade på henne för att se om där var fler djur med, tre kid kom springande med henne. Första gången jag ser en get med tre kid!

Idag blir det förflyttning till Markaryd för bockjakt där uppe. Fick marken förra året så då hann vi inte med någon bockjaktspremiär eftersom där inte fanns någta torn, nu är där 6 torn att välja mellan. Men det är en stor mark så jag har inte jättebra kännedom om marken ännu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0